11 Mayıs 2012 Cuma

TOPLU SÖZLEŞME HEYETİNE TALEPLERİMİZ




1. Çalışma yaşamını ilgilendiren bütün konuların görüşüleceği her sendikanın kendi üyesi adına toplu sözleşme imzalayacağı ve anayasal hakkımız olan grevi teminat altına alan düenleme istiyorum.
2. 2012 yılıu için en düşük kamu emekçisi maaşının 2145 'ye yükseltilmesini bu çerçevede tüm kamu çalışanlarının iş güvencesine kavuşturulmasını istiyorum.
3. Kamuda sözleşmeli taşeron v.b farklı statülerde güvencesiz çalışmaya son verilmesini ve tüm çalışanların iş güvencesine kavuşrurulmasını istiyorum.
4. her ne ad altında olursa olsun aldığım tüm ek ödemelerin emekli aylığıma yansıtılmasını istiyorum.
5. Maaşımın vergi dilimi artışından etkilenmemesini istiyorum.
6. Ek ödemeleri düzenleyen  666 Sayılı KHH ile yaratılan ücret adeletsizliği ve maduriyetlerin giderilerek gerçekten eşit işe eşit ücret ödenmesini istiyorum.
7. Kadın kamu emekçilerine başta görevde yükselme ve ünvan değişikliklerinde o9olmak üzere çalışma yaşamında uygulanan neğatif ayrımcılığa baskı ve şiddete son verilmesini istiyorum.
8. İdarenin sendikalar ve üyeleri üzerinde çeşitli yöntemlerle uyguladığı baskıların son bulması özgür örgütlenme ortamının sağlanmasını istiyorum.
 Sendikaların asgari bu talepleri içermeyen her hangi bir toplu sözleşmeyi adıma imzalamasını istemiyorum.
   Sendikamız bu talaeplerimizi içeren imza kampanyalarını Merkez Efendi Devlet Hastanesi ile Manisa Devlet Hastanesinde devam ettirdi.

Hiç yorum yok: